czwartek, 26 lutego 2015

Prologue

Wszystkie historie opowiadane o demonach i aniołach są prawdziwe. Wiele osób w to nie wierzy. Ja również w to nie wierzyłam dopóki nie poznałam ich osobiście. Wielki sekret utrzymywany w tajemnicy przed całym światem. Anioły zazwyczaj uważane za dobre i pomocne, lecz nie wszystkie takie były. Nie myślałam, że jedna głupia impreza, aż tak może zmienić moje życie. Przypadkowe spotkanie w klubie. On był niczym anioł stróż. Nie tak wyobrażałam sobie swoją przyszłość. Lecz moje plany zmieniły się wraz z biegiem czasu. Co się stanie, gdy zrobię krok do przodu? Czy będzie to słuszna sprawa? A może poniosę tego konsekwencje?

3 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie :)
    Na pewno będę czytała :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Duchy aww będzie mocno ^^
    Już nie mogę się doczekać ❤
    Ściskam i życzę weny
    You Belong With Me

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham opowieści o aniołach, a ta zapowiada się niezwykle ciekawie, więc będę czytać ;) Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział. Pisz szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń